HPK/CLO1:
- Mengemukakan konsep dan peranan teknologi pendidikan, media pengajaran dan rekabentuk pengajaran bersesuaian dengan konteks persekitaran pembelajaran
- (C3, HP2, KKG1)
Hasrat pembelajaran:
- Saya belajar:
- Mengemukakan konsep dan peranan teknologi pendidikan, media
pengajaran dan reka bentuk pengajaran bersesuaian dengan konteks
persekitaran pembelajaran
Kriteria kejayaan:
- Saya dapat:
- Mengaplikasi konsep dan peranan teknologi pendidikan, media
pengajaran dan reka bentuk pengajaran
__________________________________________________________________________
HPK/CLO2:
- Membangunkan persekitaran pembelajaran multimedia interaktif dalam talian atau luar talian
- (C6, A3, HP2, HP6,
HP10, KKG5, KMD4, KMU1)
Hasrat Pembelajaran
- Saya belajar:
- Membangunkan persekitaran pembelajaran multimedia interaktif dalam talian
atau luar talian
Kriteria kejayaan:
- Saya dapat:
- Mencipta persekitaran
pembelajaran multimedia interaktif dalam talian atau luar talian
- Menilai menggunakan instrumen penilaian multimedia interaktif
- Menerapkan inovasi bagi menyelesaikan masalah dunia sebenar.
__________________________________________________________________________
HPK/CLO3:
- Mengaplikasikan model rekabentuk pengajaran yang sesuai dalam merancang pengajaran dan pembelajaran yang mengintegrasikan sumber dan objek pembelajaran digital sesuai bagi pelajar pelbagai kebolehan dan keperluan
- (C3, A3, HP2, HP5, KKG1, KMK13)
Hasrat pembelajaran:
- Saya belajar:
- Mengaplikasikan model rekabentuk pengajaran yang sesuai dalam merancang pengajaran dan pembelajaran yang mengintegrasikan sumber dan objek pembelajaran digital sesuai bagi pelajar pelbagai kebolehan dan keperluan
Kriteria kejayaan:
- Saya dapat:
- Mencipta model rekabentuk pengajaran
- Menilai reka bentuk pengajaran mengunakan instrumen penilaian model reka bentuk pengajaran
- Menggunakan kemahiran visual (gambar, seni, lukisan, lakaran, carta dan graf) yang sesuai untuk menyampaikan maklumat secara berkesan
0 comments:
Post a Comment